fredag 9 maj 2014

GRANNENS GARAGE UTÖVAR EN STARK LOCKELSE


 som Liam inte kan motstå. Även i kväll kom han och Maja för sent, men tillbringade ändå tjugo minuter hos grannen innan de masade sig hit.
 
Maja säger något snabbt och sluddrig, mor säger: "ursäkta jag uppfattade inte vad du sa", varpå Maja i näbbig ton säger: jag pratade med min kollega". En stund senare säger Laura något som Maja inte uppfattar. Nu är Maja inte lika artig som mor utan säger "va' säger du?". Gefundenes Fressen för Laura som inte kan låta bli att säga: "jag talade med din kollega".
 
Det slår mig i dag, när jag bäddar om sängen, att majoriteten av tjänstarna säkerligen inte kan bädda en säng, det är nog inget de praktiserar hemma hos sig.
 
Det har slutat att regna, jag var frestad att ta en promenad men när jag plockat undan, utövade sängen en starkare dragningskraft än naturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar