lördag 1 mars 2014

NÅGRA SÄRSKILDA PLANER


för lördagskvällen hade jag inte. Men att behöva plantera om en stackars krukväxt, hade jag inte tänkt mig. I synnerhet inte, som det inte var så länge sedan som jag planterade om just den här stapelian. Men eftersom Slarv-Maja rev ned den, och krukan gick sönder, så har jag inget val. Samma Slarv-Maja som hade sönder glaset till en fotoram. Men det får vänta tills mor har somnat, nu är det dags för den sedvanliga hopvikningssessionen.
 
Laura var förvirrad när hon vaknade efter vilan och var irriterad när tjejerna skulle hjälpa henne. Hon påstod att hon var galvaniserad. Men så snart de gått blev hon på gott humör.

1 kommentar:

  1. Betala hon för blomkrukan? Jag läser här varje dag och fattar inte hur slarviga och dåliga dem är. Och inte heller hur du orkar. Sköt om dig vännen!

    SvaraRadera