tisdag 1 oktober 2013

MOR SOVER FORTFARANDE,


hon behöver det säkert, men jag vet ju att det inte uppskattats av hemtjänsten. Jag springer in till henne stup i kvarten i hopp om att hostningar och småprat ska väcka henne — men än så länge har det inte haft någon effekt.
 
Jag kan konstatera att socialtjänsten som svar på min IVO-anmälan, fabricerat ett antal lögner om mig. Det känns obehagligt. Naturligtvis är de inte glada eftersom de får ett antal allvarliga reprimander från IVO — vilket säkert kommer att leda till att de tycker ännu sämre om mig än de redan gör.
_ _ _
Kanske har Laura kommit till den punkten när hon kommer att tillbringa mer tid i sängen än i stolen. Återigen sitter jag bredvid hennes säng, för innan tjejerna kom för att hjälpa oss, hade Laura somnat om, så de tvättade och bytte bara på henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar