onsdag 14 november 2012

JAG BÄVAR


för måltiderna. I morse tog det nog en timme för Laura att nästan äta upp en liiiiiiiten smörgås. När hon ätit hälften börjar hon spotta ut. Jag är helt slut efter varje måltid.
Och ledsen.

Sen får jag besked om att den beställda datorn är slut. Ja, jag vet, det finns datorer överallt, men jag är inte överallt  jag sitter där jag sitter — och vet inte ett smack om datorer.

En minicyklamen gör sitt bästa för att pigga upp mig - den har stått undanställd och sett torr och död ut, men i dag upptäcker jag att det skjutit upp flera stjälkar. Nu står den i fönstret för att bli gröna, och förhoppningsvis blomma.

Hantverkarna har nyss varit här och mätt upp skrubben som ska bli dusch, det lät som om det kommer att börja hända saker snart.

Och mor har sovit i sin stol mest hela da'n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar