torsdag 28 juni 2012

TORSDAG MORGON

Minns inte längre hur gårdagskvällen var. Tror att jag somnade vi midnatt, och väcktes vid halv två av att mamma inte kunde röra sig. Det vill säga hon sa att hon inte kunde det, för någon hade sagt att hon inte kunde, eller fick, göra det. Jag talade om att hon visst fick röra sig och att ingen, ingen, kommer in i vårt hus som inte är inbjuden. Hon var så trött att hon inte orkade argumentera, som hon annars gör, så jag hos henne tills jag märkte att hon sov djupt, inte ens en halvtimme. Hon var på toa en gång också, men jag minns inte när, bara att blöjan var genomvåt, liksom byxorna.
Laura sover fortfarande, vet inte om det är bra eller dåligt. Görel kommer 10:45, vore ju bra om hon var uppe och klädd då. Men jag vågar inte väcka henne, hoppas på att hon sover till jag kommer hem, fast det är väl inte troligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar